Zaprojektowana strona internetowa dla firmy

Tworzenie stron. Niemcy mają swoje upodobania

Tworzenie stron Niemcy, strony internetowe Zielona Góra – czy te dwa hasła można połączyć? Oczywiście. Zielonogórskie agencje reklamowe z powodzeniem zaprojektują stronę internetową pod niemieckiego klienta.

Zielona Góra tworzy www na rynek niemiecki

Z Zielonej Góry do granicy, można powiedzieć, jest rzut beretem. Lokalni przedsiębiorcy chętnie i dużo współpracują z naszym zachodnim sąsiadem. Część rozwinęła swój biznes i na dobre opanowała niemiecki rynek. Stąd też pojawiła się potrzeba tworzenia stron internetowych na Niemcy, na którą z powodzeniem odpowiedziały agencje reklamowe z Zielonej Góry i wyspecjalizowały się w projektowaniu www pod niemieckiego odbiorcę.

Tworzenie stron. Niemcy są specyficzni

Na co zatem zwrócić uwagę przy tworzeniu stron na rynek niemiecki. Zacząć należy oczywiście od języka. Pomijając już oczywistą kwestię związaną z tym, że treści na stronę www muszą być w języku niemieckim, warto pamiętać także o niemieckiej nazwie domeny (marki) i końcówce (.de). Mimo że firma jest już rozpoznawalna w Polsce chcąc rozwinąć skrzydła na niemieckim rynku powinno rozpatrzeć się, czy nie warto podjąć się rebrandingu marki pod kątem nowego odbiorcy. Należy bowiem zwrócić uwagę na to, że obco brzmiące i niezrozumiałe nazwy utrudnią Niemcowi ich zapamiętanie i utożsamienie się z marką. Z kolei końcówka .de jest wręcz koniecznością, bo bez tego strona www. nie wzbudzi zaufania niemieckiej klienteli.

Strony internetowe w Zielonej Górze” to fraz klucz do rozpoczęcia działań na internetowym rynku.

Bądź po niemiecku praworządny i estetyczny

Podobnie brak odpowiednich oznaczeń, regulaminów (np. BDO czy Impressum) może skutkować brakiem zaufania ze strony Niemców, a co gorsza wysokimi karami finansowymi za nieprzestrzeganie prawa. Estetyka stron www będzie także inna niż dla polskiego odbiorcy. I tak warto postawić na prostotę i harmonię. Nie bez powodu mówi się, że Niemcy lubią porządek. Przyzwyczajeni od małego do jasnych i klarownych zasad łatwiej się odnajdują w prostocie i ładzie niż w nowoczesnych, niejednokrotnie przeładowanych dodatkami, formach. Przy aspekcie estetycznym warto wspomnieć o kwestii kulturowej, a mianowicie różnorodności nacji niemieckiej. Tę multikulturowość należy uwzględnić na grafikach i ją pokazać.

Innym aspektem jest kwestia SEO dla stron niemieckich. Agencje reklamowe, przy współpracy z osobami biegle znającymi język niemiecki, pomogą w tworzeniu odpowiednich treści i tym samym w wypozycjonowaniu się wysoko w wyszukiwarce Google. A co ważne, koszt realizacji takiego zadania u polskiej agencji będzie zdecydowanie niższy niż u tej z Niemiec.

Tworzenie stron www na rynek niemiecki wymaga wiedzy nie tylko z zakresu projektowania stron internetowych, ale także specyfiki kraju, a także obowiązującego w nim prawa. Warto zatem zdać się na doświadczonych w branży by móc dobrze rozpocząć działania na zachodnim rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.